Tilausinfo

Tilausohjeet

Tervetuloa Zapaton verkkokauppaan. Tee tilaus lisäämällä haluamasi tuotteet OSTOSKORIIN. Tehtyäsi ostokset siirry KASSA-sivulle. KASSA-sivulla täytä pyydetyt yhteystiedot ja lähetä tilaus. Tuotteiden tilaaminen ei edellytä rekisteröitymistä. Tilauksen saavuttua meille saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Käsittelemme tietojasi henkilötietolain (10 ja 24§) ja Euroopan Unionin yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti. Lue rekisteri- ja tietosuojaselosteemme kokonaisuudessaan täällä.

Maksutavat

Tilisiirto

Voit maksaa tilauksesi tilisiirrolla. Tilauksesi astuu voimaan, kun maksu on siirtynyt tilillemme. Kun summa näkyy tilillämme, postitamme tilauksesi seuraavan arkipäivän kuuessa. Mikäli maksua ei suoriteta seitsemän päivän sisällä, katsomme tilauksesi peruuntuneeksi. Maksun yhteydessä kirjoita tilausnumero viestikenttään.

Paytrail

Voit maksaa tilauksesi verkkopankissa (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki). Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Toimitus

Toimitamme tuotteet tilaajille Postin välityksellä. Toimituskulut 5,60€. Yli 80,00€ tilauksien toimitus on maksuton.

Toimitusaika

Tilauksesi astuttua voimaan, toimitamme tuotteet seuraavan arkipäivän kuluessa.

Palautukset

Voit palauttaa vastaanottamasi tuotteet kahden viikon kuluessa tilauksesta. Ennen palauttamista tee ilmoitus sähköpostitse info(at)zapato.fi saadaksesi lisäohjeet palauttamiseen. Ilman ennakkoilmoitusta lähetettyjä palautuksia emme vastaanota. Mikäli tilauksesi on vaurioitunut kuljetuksen aikana, tulee asiasta ilmoittaa välittömästi meille sekä tehtävä reklamaatio Postiin. Palautettaessa tuote tulee pakata samoin kuin se oli sinulle toimitettaessa pakattu. Tuotteiden palautuksissa maksamme hyvityksen asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille 7 vrk kuluessa.

Palautus tulee tehdä K-Citymarket Salo SmartPostiin. Mahdollisen palautuksen tai tuotteen vaihdon maksaa asiakas.

Paketin mukaan on laitettava

  • tilaajan koko nimi ja puhelinnumero
  • tilauksen numero
  • asiakkaan tilinumero

Palautus osoitteeseen:
Zapato Ky
Turuntie 3
24100 Salo
Puh. 050 517 5046

Mikäli noutamaton postipaketti palautuu takaisin liikkeeseemme, vähennämme takaisin maksettavasta summasta palautuksesta aiheutuneet postikulut.

Tietosuoja

Käsittelemme tietojasi henkilötietolain (10 ja 24§) ja Euroopan Unionin yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti. Lue rekisteri- ja tietosuojaselosteemme kokonaisuudessaan täällä.

Turuntie 3, 24100 Salo

02 7333946

info@zapato.fi

Avoinna

ma - to 10.00 - 17.00

pe 10.00 - 17.30

la 10.00 - 14.00

X